Acasă » Stiri » UPDATE Prelungire înscriere expozanți Târgul de Crăciun București 2017

UPDATE Prelungire înscriere expozanți Târgul de Crăciun București 2017

ANUNȚ! Se prelungesc înscrierile până la data de 1 noiembrie 2017, ora 23:59.

______

Prezentul document oferă informații și instrucțiuni persoanelor ce doresc să se înscrie la evenimentul Târgul de Crăciun București, în calitate de expozant.

Informații eveniment

Locație: Piata Constituției

Perioadă: 01 – 27 decembrie 2017

Program târg: 10:00 – 22:00

Procedură generală de înscriere

Proces de aplicare – perioadă de înscriere: 05 – 30 octombrie 2017

Informații generale

  • Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la eveniment pot fi atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, Organizații Nonguvernamentale.
  • Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere și transmiterea documentelor solicitate de organizator. Alte solicitări scrise fără prezența formularului conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.
  • Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:
  1. Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, ONG-uri  (care sunt înființate nu mai târziu de luna ianuarie 2017) – Certificat de Înregistrare Fiscală; copie carte de identitate administrator/președinte; Certificat de atestare fiscală, Certificat Constatator din care să rezulte obiectul principal de activitate, care coincide cu specificul de activitate ce urmează să fie desfașurată în cadrul evenimentului (ex.atât pentru partea de producție, cât și pentru comercializarea în standuri și piețe); Document de Înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare); cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze; cinci fotografii ale atelierului/laboratorului de producție, cinci fotografii ale standului amenajat la un eveniment anterior; dovada modalității cum prezența la Târgul de Crăciun este benefică misiunii și cauzei susținute (pentru Asociații, Fundații, ONG-uri).
  2. Pentru persoanele fizice – Copie carte identitate; Carnet de Meșteșugar; cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze, cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze; cinci fotografii ale atelierului/laboratorului de productie; cinci fotografii ale unui stand amenajat la un eveniment anterior.
  • Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate trebuie trimise la adresa de mail targ@creart.ro sau depuse fizic la secretariatul creart în Piața Alexandru Lahovari nr.7, persoană de contact, Claudia Gheorghe, în intervalul orar 12:00-17:00.
  • Formularul de înscriere și documentele trebuie depuse în perioada de înscriere, respectiv 05-30 octombrie 2017. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la altă adresă de mail decât cea specificată.
  • Este obligația solicitantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de organizator.
  • Pe site-ul creart vor fi centralizate și afișate numele tuturor solicitanților ce s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 24 de ore.
  • Procesul de selecție va începe după terminarea perioadei de înscriere comunicată oficial de creart.

Completarea formularului de înscriere

În funcție de produsele cu care solicitanul dorește să participe trebuie să completeze formularul pentru produse nealimentare sau formularul pentru produse alimentare.

  • Formularele conțin mai multe categorii, însă expozantul are dreptul să se încadreze doar în una din categoriile menționate.
  • Câmpurile de completat din formular care conțin simbolul * sunt obligatorii. Necompletarea acestora conduce la clasificarea aplicației expozantului drept incompletă.
  • Expozantul trebuie să completeze clar și concis întrebările deschise ce fac referire la descrierea produselor și să se asigure că a transmis toate informațiile necesare înțelegerii activității desfășurate.

Comisia de analiză și selecție: 31 oct-06 noiembrie 2017

  • Selecția va fi realizată de o Comisie de Analiză și Selecție alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale creart.
  • Comisia de selecție va analiza doar formularele de înregistrare care conțin toate materialele solicitate.
  • Dacă comisia are îndoieli asupra calității sau veridicității produselor din modul în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul de a plasa expozantul înscris într-o altă categorie decât cea selectată de acesta în formularul de înscriere.
  • Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă acest drept pentru a oferi publicului o paletă de produse cât mai diversificată și calitativă.

Produse nealimentare

  • Având în vedere valorile artistice pe care le promovează creart și din dorința de a oferi publicului o gamă de produse calitative, al căror prim caracter este reprezentat de unicitate și originalitate, aplicanții care fac parte din categoriile B1 – Artiști și Meșteșugari; B2 – Produse handmade; B4 – Produse naturiste, vor avea întâietate față de categoria B3 – Produse cumpărate (handmade sau nu).
  • Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse între fiecare aplicant din categoria respectivă.
  • Criterii de analiză și selecție:
  • Originalitatea și expresivitatea produselor
  • Unicitatea produselor
  • Gradul de inovație și creativitate
  • Materialele folosite în realizarea produselor
  • Tehnica folosită în realizarea produselor
  • Autenticitatea și apartenența la un anumit curent sau zonă
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de creart (dacă a mai participat)
  • Modul de prezentare al produselor – împachetarea produsului
  • Modul de oferire a produsului către client: expozantul oferă clientului pungă personalizată sau alt material personalizat pentru împachetare în urma achiziționării unui produs
  • Gama de prețuri ale produselor

Produse alimentare

  • Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse și între aplicanții categoriei respective.
  • În funcție de numărul aplicanților, de specificul evenimentului și de posibilitățile de organizare pot fi selectați expozanți din fiecare categorie.
  • Criterii de analiză și selecție:
  • Statutul aplicantului: producător sau comerciant
  • Sursa de proveniență a materiei prime și a ingredientelor folosite
  • Apartenența la o anumită zonă a produselor
  • Tehnici specifice folosite în prepararea produselor
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de creart (dacă a mai participat)
  • Etichetarea produselor
  • Ambalarea produselor
  • Gama de prețuri a produselor
  • Prezentare unor certificate de conformitate, de calitate sau garantie.
  • Prezentarea documentelelor ce atesta analizele produselor.
  • Pentru produsul vin fiert vor fi favorizati in punctaj producatori autentici de vin, ce detin crame si detin certificate de calitate si conformitate, alaturi de buletine de analiza pentru produsele comercializate.

În data de 06 noiembrie vor fi publicate pe site-ul creart, atât listele cu expozanții admiși, cât și listele cu cei respinși.

Comisia de Soluționare a Contestațiilor: 7-8 noiembrie 2017

  • În urma selecției realizate de Comisia de Analiză și Selecție, aplicanții pot contesta rezultatul selecției, în vederea reanalizării dosarului de participare.
  • Contestațiile se pot depune de la publicarea primelor rezultate pana la data 8 noiembrie, ora 23:59
  • Solicitanții trebuie să completeze un formular de contestație, ce va fi pus la dispoziție de creart, în data de 07 noiembrie, odată cu publicarea primelor rezultate. Pentru a fi validă contestația, formularul trebuie trimis la adresa de e-mail targ@creart.ro sau depus fizic la secretariatul creart.
  • Comisia de Soluționare a Contestațiilor este alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale creart, întrunirea acestora având loc în zilele de 9-10 noiembrie.
  • Aplicantii ce vor depune contestatii, indiferent de rezolutia comisiei de contestatie, vor primi raspuns inscris la aceasta.
  • Rezultatele finale, după soluționarea contestațiilor, vor fi afișate pe data de 10 noiembrie 2017.

Taxa de participare

– Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului prin ordin de plată, în baza facturii emise de creart sau poate fi achitată la casieria creart.

– Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:

  1. a) Produse nealimentare – taxa este în cuantum de 2500 lei;
  2. b) Produse alimentare:

1) Produse alimentare preparate în locația târgului – 12.000 lei;

2) Produse alimentare de tip Fast Food preparate în locația târgului – 8.000 lei;

3) Produse alimentare preparate în afara locației târgului – 4.000 lei;

4) Stand de băuturi+ vin fiert – 10.000 lei;

5) Stand de cafea și băuturi auxiliare – 5.000 lei.

Formular de înscriere produse alimentare Târgul de Crăiun

Formular de înscriere produse nealimentare Târgul de Crăiun

Abonare la Newsletter


Sunt de acord să primesc newsletterul creart

Cine ne iubește



Citește și:

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Total time: 1563380556.6079 s