Înscriere pentru TÂRGUL DE CRĂCIUN de la Universitate

 

Târgul de Crăciun București

Piața Universității

30 noiembrie – 28 decembrie 2018

 

Prezentul document oferă informații și instrucțiuni persoanelor care doresc să se înscrie la evenimentul Târgul de Crăciun din Piața Universității, unde sunt admise pentru participare doar rulote/Van-uri/ Foodtruck-uri pentru produsele alimentare.

Sunt solicitate, de asemenea, si produse nelimentare (doar decoratiuni de Craciun) ce vor activa in casute puse la dispozitie de Organizator.

Sunt solicitate unitati care comercializeaza urmatoarele produse :

  • Diverse produse alimentare sarate (burgeri, sandwich-uri, cârnați, etc)
  • Diverse produse alimentare dulci (clatite, waffles, gogosi, etc)
  • Vin fiert
  • Bauturi calde: cafea, ciocolata calda, diverse cocktail-uri calde
  • Produse nealimentare: decoratiuni de Craciun, exclusiv facute manual cum ar fi: globuri pictate si ornamente de brad, coronite din brad cu diverse design-uri, aranajamente pentru masa de Craciun, jucarii facute manual respectand tematica, alte obiecte mici de decor, suveniruri cu tematica de Craciun.

 

Informații eveniment :

Locație: Piața Universității

Perioadă: 30 noiembrie – 28 decembrie 2018

Perioadă de înscriere a dosarelor:  22 octombrie – 06 noiembrie 2018

 

Informații generale

Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la evenimentul Târgul de Crăciun  din Piața Universității pot fi atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale.

Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere corespunzător evenimentului și prin transmiterea tuturor documentelor solicitate de către organizator. Alte solicitări scrise, fără prezența formularului, conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de înscriere și selecție.

Condiții obligatorii de înscriere:

-Entitățile juridice: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale care doresc să se înscrie la Târgul de Crăciun din Piața Universității, 2018  nu trebuie să fie înregistrate la Registrul Comerțului mai târziu de ianuarie 2018.

– Pentru toate categoriile de produse alimentare este obligatoriu ca expozanții să fi participat la cel puțin două evenimente out-door, lucru exemplificat prin fotografii, dar și prin descrierea acestor participări în  formular.

– Expozanții care doresc să participe la Târgul de Crăciun din Piața Universitătii 2018  sunt obligați să folosească materiale biodegradabile în care să servească și să ambaleze produsele comercializate (pahare, farfurii, linguri, furculițe, pungi de împachetare și vânzare, etc.).

– Expozanții care doresc să participe la Târgul de Crăciun din Piața Universității,  2018 la categoria A2 – Băuturi și Vin fiert sunt obligați să își achiziționeze pahare (din materiale biodegradabile) de dimensiunea comunicată de organizator și personalizate cu logo-ul evenimentului trimis DOAR de către organizator.

Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele documente:

Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II

  • Copie a cărții de identitate a administratorului/președintelui;
  • Certificat de Înregistrare Fiscală (CUI);
  • Certificat Constatator din care să rezulte obiectul principal de activitate, care coincide cu specificul de activitate ce urmează să fie desfășurată în cadrul evenimentului (ex. atât pentru partea de producție, cât și pentru comercializarea în standuri și piețe – cod CAEN 4781 / 4789);
  • Documentul de înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare);
  • Certificat de atestare fiscală eliberat de ANAF, din care să rezulte că SRL, PFA, PFI, IF, II, nu are datorii față de bugetul de stat. În condițiile în care certificatul atestă existența unei sume debit, se va accepta dosarul doar însoțit de dovada plății integrale a sumei debit.

Nu se admit pentru înscriere documente de venit (sau altele de natură similară) eliberate de Direcția de Impozite și Taxe Locale.

In cazul in care perioada de depunere este prea scurta pentru a permite expozantului sa trimita aceste documente, se admit dosarele care atesta ca aceasta adeverinta de venit a fost solicitata pentru eliberare si va fi transmisa imediat ce aceasta va fi eliberata, dar nu mai tarziu de data de 09.11.2018.

 

  • Certificate de calitate/garantie si buletine de analize (pentruA2)
  • Minim 5 și maxim 10 fotografii ale produselor;
  • Minim 2 fotografii ale standului de la un eveniment anterior;
  • Minim 5 și maxim 7 fotografii ale vanului (interior cât și a exteriorului).

 

Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate anterior trebuie transmise la adresa de e-mail targ@creart.ro sau depuse fizic, sub formă de dosar, la sediul creart din Piața Alexandru Lahovari nr.7, în perioada 22 octombrie- 06 noiembrie 2018, de luni până vineri, în intervalul orar 12:00-17:00. Persoana de contact: Gina Mihai.

Formularul de înscriere împreună cu documentele solicitate trebuie depuse exclusiv în perioada de înscriere, respectiv 22 octombrie – 06 noiembrie 2018, ora 24:00. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la o altă adresă de e-mail decât cea specificată – targ@creart.ro.

Este obligația aplicantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de către organizator!

Pe site-ul www.creart.ro vor fi centralizate și afișate numele tuturor celor ce s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 24 de ore.

Procesul de selecție va fi demarat după încheierea perioadei de înscriere, comunicată oficial de către creart.

Completarea formularului de înscriere

În funcție de produsele cu care solicitantul dorește să participe, acesta trebuie să completeze formularul pentru produse alimentare sau formularul pentru produse nealimentare.

Formularele conțin mai multe sub-categorii, însă expozantul are obligația să se încadreze doar într-o singură sub-categorie dintre cele menționate.

Câmpurile din formular care sunt marcate cu simbolul * sunt obligatorii. Necompletarea acestora conduce la clasificarea aplicației expozantului ca fiind incompletă.

Expozantul trebuie să completeze clar și concis întrebările deschise ce fac referire la descrierea produselor și să se asigure că a transmis toate informațiile necesare pentru ca organizatorul să înțeleagă activitatea desfășurată.

 

Comisia de analiză și selecție: 07 – 08 noiembrie 2018

Selecția va fi realizată de către o Comisie de Analiză și Selecție alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale creart.

În cazul în care Comisia are îndoieli asupra calității sau veridicității produselor din modul în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul să plaseze expozantul înscris într-o altă categorie, să semnaleze materialele false.

Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă acest drept astfel încât să poată oferi publicului o paletă de produse cât mai diversificată și de o calitate superioară.

Produse alimentare

Analiza va fi efectuată la nivelul fiecărei categorii de produse, evaluând aplicația fiecărui solicitant din categoria respectivă.

În funcție de numărul aplicanților, de specificul evenimentului și de posibilitățile de organizare, pot fi selectați doar un anumit număr de expozanți din fiecare categorie.

Criterii de analiză și de selecție:

  • Statutul aplicantului: producător sau comerciant;
  • Sursa de proveniență a materiei prime și a ingredientelor folosite;
  • Capacitatea de a transforma produse pentru a se incadra in tematica evenimentului;
  • Tehnici specifice folosite în prepararea produselor;
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment;
  • Estetica rulotei (in interior si exterior)
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de către creart (dacă a mai participat);
  • Ambalarea produselor;
  • Gama de prețuri a produselor.
  • Prezentare unor certificate de conformitate, de calitate sau garantie.
  • Prezentarea documentelelor ce atesta analizele realizate produselor ce vor fi comercializate.
  • Pentru produsul vin fiert vor fi favorizati in punctaj producatori autentici de vin, ce detin crame si detin certificate de calitate si conformitate, alaturi de buletine de analiza pentru produsele comercializate.

Criterii de analiză și selecție pentru produsele nealimentare

  • Originalitatea și expresivitatea produselor;
  • Unicitatea produselor;
  • Gradul de inovație și creativitate;
  • Materialele folosite în realizarea produselor;
  • Tehnica folosită în realizarea produselor;
  • Autenticitatea și apartenența la un anumit curent sau zonă;
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment;
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de către creart (dacă a mai participat);
  • Modul de prezentare al produselor – împachetarea produsului;
  • Modul de oferire a produsului către client: expozantul oferă clientului pungă personalizată sau alt material personalizat pentru împachetare în urma achiziționării unui produs;
  • Gama de prețuri ale produselor.

 

În data de 08 noiembrie 2018 vor fi publicate pe site-ul www.creart.ro, atât listele cu expozanții admiși, cât și listele cu cei respinși.

În eventualitatea în care dosarul va fi respins de către Comisia de Analiză și Selecție, aplicantul înțelege și își asumă faptul că poate depune doar în scris o solicitare de motivatie a rezultatului procesului de selectie, la care se va răspunde doar în scris în termen de 24 de ore de la depunere.

 

Taxa de participare

Expozanții au obligația contractuală de a achita taxa de participare stabilită de Consiliul de Administrație al creart. În taxa de participare sunt incluse următoarele servicii achiziționate de creart în folosul expozanților: pază, electricitate, salubrizare, costuri de organizare si promovare eveniment.

Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului, în baza facturii emise de creart și diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:

  • Produse alimentare:
  • Produse alimentare de tip fast-food preparate în locația târgului (A1)10.000 lei*
  • Stand de băuturi și vin fiert (A2) – 10.000 lei*
  • Stand de cafea și băuturi auxiliare (A3) – 5.000 lei*
  • Produse nealimentare – decorațiuni de Crăciun 2.500 lei

 

*Numarul total de kw disponibili pentru fiecare expozant, indiferent de categoria la care se va inscrie, este de 15 kw maxim instalati. Nu sunt permise depasiri de consum sau solicitari de suplimentare a numarului de kilowati.

 

De aici puteti descarca formularul de inscriere.

Abonare la Newsletter


Cine ne iubește



Citește și:

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Total time: 1542399578.1262 s