Acasă » Bucharest Christmas Market, ediția 2016

Bucharest Christmas Market, ediția 2016

Bucharest Christmas Market

Perioada de înscriere a cererilor de participare în procesul de selecție dedicat târgului din cadrul evenimentului Târgul de Crăciun București începe în fiecare an la mijlocul lui septembrie și se încheie la mijlocul lui octombrie.

Înscrierea se va face prin completarea cererii tip pusă la dispoziție de creart pe site sau la sediu și trimiterea acesteia pe adresa de email a creart sau depunerea personală la secretariatul creart.

Pentru a fi valid, formularul trebuie să fie însoțit obligatoriu de următoarele documente:

  • fotografii și alte materiale de prezentare a produselor cu care doriți să participați;
  • copie a certificatului de înregistrare fiscală și copie C.I a reprezentantului legal a societății sau copie a atestatului de producător/atestat de meșter popular;
  • date de identificare: nume, prenume, telefon, adresă e-mail.

Cererile incomplete nu vor fi acceptate în procesul de selecție.

După încheierea perioadei de înscriere, o comisie de specialitate face selecția participanților pornind de la criterii precum:

  • calitatea estetică a produselor nealimentare;
  • calitatea estetică a produselor alimentare, dar și specificațiile referitoare la calitatea materiei prime folosite în producerea lor;
  • adecvarea lor la specificul instituției noastre și al evenimentului;
  • posibilitățile noastre de organizare;
  • criteriul diversității: tipul căsuțelor și amplasarea scenografică realizată pentru eveniment permit un număr limitat de comercianți pe fiecare zonă specifică în parte (zona de food, zona cu vin fiert, zona de decorațiuni, zona bio, zona meșteșugarilor etc.). În acest sens, din numărul total de locuri disponibile în cadrul Târgului de Crăciun București se stabilește un număr de locuri pentru fiecare tip de produse.
  • se ține cont de experiențele anterioare la târguri similare: nu sunt acceptați cei care au încalcat în trecut în mod repetat Regulamentele evenimentelor;
  • cauze sociale / umanitare: sunt acceptați la fiecare eveniment maxim trei participanți fără taxa de participare, în cazul în care scopul participării este unul umanitar (în acest caz se atașează o declarație pe proprie răspundere în acest sens);
  • selecția este cea a unei instituții culturale, fiind independentă în primul rând de rațiuni comerciale și reflectând opțiunea pentru anumite categorii de produse.

Pentru participarea la târg nu se plătește o chirie pentru spațiu, ci taxă de participare care se stabilește în funcție de produsele pe care expozantul dorește să le comercializeze. În această taxă sunt incluse: căsuța de lemn, care este racordată la energie electrică, precum și consumul de energie electrică. Taxa de participare a variat în 2016 între 2.500 și  6.000 lei după cum urmează:

  • 2.500 lei pentru pentru produse realizate de meșteri populari, artizani și artiști plastici, produse apicole, gemuri și dulcețuri, produse naturiste, turtă dulce și alte dulciuri ambalate individual
  • 3.500 lei pentru decorațiuni specifice Crăciunului, cozonac, plăcinte și dulciuri neambalate vândute la gramaj
  • 4.500 lei pentru mâncare rece (mezeluri, brânzeturi etc.)
  • 6.000 lei pentru mâncare caldă, vin fiert și kurtos kalacs (cozonac secuiesc)

Pentru orice alte informații, precum și pentru sugestii sau reclamații ne puteți contacta la targ@creart.ro și la numărul de telefon 021.318.38.04.

 

Abonare la Newsletter


Cine ne iubește



Citește și: